A Zeiss a világ egyik legismertebb ipari technológiákkal foglalkozó gyártója, akik legfontosabb tevékenységüknek évek óta az ipari méréstechnikai eszközök fejlesztését, valamint azok értékesítését tartják, de foglalkoznak természetesen az értékesítést követő szolgáltatásokkal is, így javítással, ügyféltámogatással és így tovább. Az alábbiakban a Zeiss kínálatát, megoldásait és támogatási rendszerét mutatjuk be alaposabban is.
Koordináta mérőgépekre szakosodva
A Zeiss gyártója Magyarországon elsődlegesen az iparban használatos, úgynevezett koordináta mérőgépekre szakosodott, amelyek a vállalat kínálatában számtalan különféle méretben és pontossággal elérhető. Mivel a gyártó lételeme a folyamatos fejlődés, valamint a bővülés, ezért az utóbbi mintegy öt esztendő során a Zeiss kínálata kiegészítésre került a különféle ipari optikai és multiszenzoros mérőgépekkel is, amelyek rengeteg új utat fektettek le a vállalkozás előtt. Sőt mi több, a gyártó a magyar piacon egy külsős japán céggel közös együttműködésben a felület érdesség, a kontúr és a körkörösség mérésére szakosodott ipari gépek forgalmazását is megkezdte.
A Zeiss minden vásárlója és ügyfele számára elérhetővé teszi a kimagasló szakértelmen, mindezen túl pedig az óriási szakmai tapasztalaton alapuló ügyféltámogatást, aminek köszönhetően garantált, hogy minden olyan berendezéstől, amelyet ők gyártottak, illetve az ő nevüket viseli, hosszú élettartamot és minőséget várhatunk. A cég ügyfélkapcsolati központja jelenleg a vásárlás utáni támogatási folyamat első állomása, amelynek részeként egy telefonos alkalmazástechnikai támogatást biztosítanak minden egyes mérőeszközhöz, miközben speciális Teleszervíz szoftverük által akár távoli kapcsolaton keresztül is képesek többek között alkalmazástechnikai, valamint programozási segítségnyújtásra is, sőt akár a távoli karbantartás és hibaelhárítás is megvalósítható ilyen formában.
Oktatás magyar nyelven
A hazai ipari méréstechnika iránt érdeklődők számára a legnagyobb előnyt ugyanakkor az jelenti a Zeiss kapcsán, hogy nem csak ügyféltámogatási tevékenységüket, hanem az oktatást, sőt mi több, még a hotline szolgáltatást is teljesen magyar nyelven végzik, ami bár a támogatás esetében elvárható, az oktatás, de főként a hotline esetében egyáltalán nem jellemző itthon.
Az oktatási szolgáltatások részeként egyébiránt a Zeiss ügyfelei egy több napon át tartó alap, haladó vagy akár szakértő tanfolyamokon is részt vehetnek, amelynek részeként nem csak a méréstechnika elméleti hátterével, hanem a gyakorlati alkalmazással és a konkrét szoftvercsomagokkal is alaposan megismerkedhetnek. A képzésekre egyébiránt a vállalat kompetencia központjában kerülhet sor, amit minden esetben a résztvevők és a rendelők igényeihez igazítanak, méghozzá a megvásárolt és felszerelt gépekhez kapcsolódóan, noha természetesen helyszíni oktatásra is lehetőség van.